One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












10-04-2018

11.04. Alles wat ik heb








*KLIK*
Herman van Veen zingt - alles
Openen in nieuw venster en klein maken






Hier heb ik iets voor als de ochtend begint
als een vroege vogel wordt gewekt door de wind
als we wakker worden met de zon in ons bed


heb ik iets voor jou
ik wil alles voor je doen
ik wil alles voor je zijn
'k geef je alles wat ik heb
alles, alles wat ik heb ...


Hier heb ik iets omdat je vaak om me lacht
iets voor als je boos bent, als je huilt en ik zacht
lieve woordjes fluister in 't holst van de nacht


heb ik iets voor jou
ik wil alles voor je doen
ik wil alles voor je zijn
'k geef je alles wat ik heb
alles, alles wat ik heb ...


Lief als jouw glimlach, even breekbaar en teer
liever zonder woorden want het is zoveel meer
meer dan ik kan zeggen dat besef ik elke keer


als ik jou weer zie
ik wil alles voor je doen
ik wil alles voor je zijn
jij bent alles wat ik heb
en alles, alles wat ik heb
is voor jou ...


Herman van Veen










26 opmerkingen:

  1. voor iemand waar je veel omgeeft is niets te veel. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ot, je hebt het bijna goed geraden, het zijn kapstokknopjes

      Verwijderen
  2. Klaproos,

    Mooi plaatje!
    Madeliefjes, hartendiefjes? Of is het kamille?

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, een mooie foto
    en een mooie tekst van Herman.
    Een fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Dien,
    Het ziet deze bloemetjes triest eruit in water. Maar van Herman heb je mooie gedicht staan.Wij hebben ook bloemen staan.
    Fijne dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat kan hij het toch mooi bezingen, onze Herman :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto...top...👌

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alles doen, alles zijn en zoveel meer...

    Mooie foto en tekst Dien.

    Fijne lentedag,
    ♥ Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Owh Klapper, mooi, ik lees daar zo Yaron in, die alles voor de mensen overheeft waar hij van houdt. Je foto past er geweldig bij.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige foto, maar wel een beetje zielig voor de bloemetjes met hun natte voetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. die foto is een echte topper Roos

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Klaproosje.

    Prachtige foto met mooie woorden van Herman erbij.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een beeld van een foto! Prachtig!
    Knuff XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie foto van die bijna verdronken madeliefjes, die het hoofd boven water houden !!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende foto, Klaproos, 't lijkt wel zilver dat water.
    Mooie tekst van Herman van Veen. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die foto ............is meer dan genoeg ! vergeet die tekst toch Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi gedicht en foto Dien met die spiegeling, wel heel erg nat

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik geniet Rooske!!
    Heel mooi en dank je...
    lieve groetjes Anna ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind alles wel erg veel, maar daar is het ook een lied voor, in een lied kan namelijk alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, wat een mooie foto maakte je van die madeliefjes, en de tekst er bij maakt imo dit logje àf!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Herman van Veen, die man zijn teksten zijn zo mooi :-) en de foto maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohhh wat mooi. Kamille met weerspiegeling. Je ziet gewoon niet waar de weerspiegeling begint.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥