One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












17-01-2017

18.01. whooohooooo








*KLIK*
Enya Book Of Days
Openen in nieuw venster en klein maken




:-)
Sommige dagen dienen de vogels zich voor je aan




Zoals hier mevrouw
*sperwer KLIK*




even uitrusten van haar spectaculaire jacht,
Alle vogeltjes doken in de struiken weg voor haar
Ging mooi voor me zitten pronken in de boom
en ondertussen speurend naar een prooi




en alsof dát nog niet genoeg was:-)




Gaf ze me nog een geweldig kijk op haar van dichtbij:-)
"wowwwwww"
dat flitsende gele oog...

wat gaaf hé.
En de dag er na,
kwam het mannetje ook een bezoekje brengen
maar die was méteen weer vertrokken:-)

Zó gaaf hé









30 opmerkingen:

  1. Volgens mij was het bij jou BOFKONTENDAG Roosje! Jeetje wat zul jij een sprong van vreugde hebben genomen ... nou ja na het nemen van de foto dan :D :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwww dit is nog eens een voltreffer. De sperwer in de boom zou voor mij al meer dan geweldig zijn en dan krijg je nog een bonus, de sperwer in het zonlicht. Zo knap dat je dit zo snel en scherp kon vastleggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh, gelukkig ze hebben woord gehouden. Ik kwam ze laatst tegen in het bos... geen telefoon of camera bij me. Dus ik zeg.. als je nou mooi op de foto wil, vlieg dan even naar de Peel en kijk uit voor Klapper.. Dat vrouwtje scheen jou zelfs te kennen van gezicht...

    Love As alwyas
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. fantastische vent ben jij dat weet je wel hé,
      dank je wel
      xxx

      Verwijderen
  4. Wat een geweldige ontmoeting weer, als je daar dan ook nog eens zulke mooie foto's van kunt maken, dan kan je dag niet meer stuk! Ik zou het dan denkelijk ook mijn lievelingsdag noemen ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow ! Jouw dag kon niet meer stuk.
    En wat mooi op de foto gezet.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Roos, wat een prachtige foto's van mevrouw.
    Hier komt in de wintertijd soms een sperwer in de tuin
    om een vogeltje te pakken en te nuttigen. Maar ik heb die
    nog nooit in mijn lens kunnen vangen.
    Dat was dus bij jou duidelijk die sperwer gestuurd om te
    poseren door Di Mario ;)
    Ik wens je een fijne woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. W=hooohooo... geweldig!
    Wat een enorme bof!
    En wat fijn dat Di Mario haar jouw kant op heeft geloodst!
    Ongelooflijk mooi beest en die ogen...

    Hier achter in mijn tuin was laatst een gevecht tussen een duif en een sperwer.
    Tenminste... mijn buurman zei dat. Die had het gezien.
    Duifje heeft het overleefd! Maar heeft nu wel een raar staartje...

    Dag vogelaartej...
    Kijk je ogen uit!

    X, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja duiven kunnen soms ontkomen, en tja loutje een sperwer moet ook eten hé...
      prachtige vogels

      Verwijderen
  8. Wow Dien, Wat een cadeautje kreeg je daar en dat geef je door aan ons door ons er in te laten delen.
    Geweldig. Ik geniet hiervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fotomodel zit daar, wauw!!!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja, dat zijn mooie beesten. Voor mensen tenminste. Leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Klaproosje.

    Woh, die heb je mooi te pakken op de foto's.
    Super is dit, puur natuur.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit zeker gaaf, geweldig om zo'n prachtige vogel te zien, en er dan zulke fraaie foto's van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WoW wat een schitterende serie van deze roof vogel Dien, daar ben ik stiekem wel een beetje jaloers op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig gevoel zal dat gegeven hebben.
    Prachtfoto`s

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Woh, wat een geluks moment als je ze zo voor je lens krijgt
    Mooie foto's heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  16. zo tof Dien, nog nooit gezien
    op de derde foto kijkt hij je precies heel verwonderd aan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt haar prachtig op de foto gezet mevrouw Sperwer.
    Een prachtige vogel, met priemende oogjes. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat maak je niet elke dag mee, .... maar mooi als het gebeurt.....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze hebben zich vergist in de dag waarop je jarig was, een mooier presentje had je niet kunnen krijgen.
    Super, Klaproos. 'n Prachtige serie. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. werkelijk gaaf hé jan van binnen naar buiten dat wel,
      maar dat kan me niet schelen:-)

      Verwijderen
  20. Dien, dit was duidelijk een cadeautje van Moeder Natuur voor je verjaardag!
    Wat een unieke kans. Een regelrechte bjoetie en ze pronkte daar speciaal voor jou op je hek. Mama mia miracolie ♥
    Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wowwwwwwwww wat een geweldig moment!
    De hele dag het geluksmoment gevoel ! Cool
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een sperwer heb ik nog nooit in mijn tuin gespot, een boomvalk daarentegen wel en ook dat is een mooie vogel. Ik ben natuurlijk wel medelijden met de prooien die niet aan hun alziend oog ontsnappen, maar hé ze moeten ook eten hé net zoals wij. TOP foto's meid!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee gerda, dat is jammer, maar mensen zijn vele malen wreder hoor :-)

      Verwijderen
  23. inderdaad mooie foto's en die laatste is de kers op de taart.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja hallo zeg ! Zo'n dag wil ik ook wel beleven :-)
    Het moet geweldig zijn om zo'n prachtige vogel voor de lens te krijgen !
    Verdorie, wordt ik nu toch een beetje jaloers ? :-)
    De laatste foto is er eentje om aan de muur te hangen Dien !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super, super, super gaaf! Dat is echt heel dichtbij en mooi, ja dit was een mooie dag, een lievelingsdag :D

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥